Άργησα μια μέρα να το κάνω το post αλλά το έκανα! Το Team Event έχει ξεκινήσει με μόνο 3 συμμετοχές, κάτι το οποίο σημαίνει πως με το που θα τελειώσει το Event, περίπου 20 θέσεις θα γίνουν διαθέσιμες στην ομάδα!
Επίσης, έχω προσθέσει άλλα 2 setups αυτοκινήτων στη λίστα, οπότε ρίξ'τε μια ματιά!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I'm a bit late on doing this post but here it is. The Team Event has begun with only 3 participations, which means that when the Event ends, around 20 spots will be available on the team!
Also, I have added 2 more Car Setups on the list, so check them out!
Επίσης, έχω προσθέσει άλλα 2 setups αυτοκινήτων στη λίστα, οπότε ρίξ'τε μια ματιά!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I'm a bit late on doing this post but here it is. The Team Event has begun with only 3 participations, which means that when the Event ends, around 20 spots will be available on the team!
Also, I have added 2 more Car Setups on the list, so check them out!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου